Cume aduprà chimichi per u trattamentu di l'acqua 2

Cume aduprà chimichi per u trattamentu di l'acqua 3

Ora paghemu più attenzione à u trattamentu di l'acqua usata quandu a pulluzione di l'ambiente s'aggrava. I chimichi per u trattamentu di l'acqua sò ausiliari chì sò necessarii per l'attrezzatura di trattamentu di acque reflue. Queste chimiche sò diverse in effetti è in metudi. Quì introducemu i metudi d'usu nantu à diversi chimichi di trattamentu di l'acqua.

I.Poliacrilamide aduprendu u metudu: (Per l'industria, u tessile, e acque reflue municipali ecc.)

1.diluisce u pruduttu cum'è soluzione 0,1% -0,3%. Hè megliu aduprà acqua neutra senza sale quandu si diluce (cum'è l'acqua di u rubinetto)

2.Si prega di nutà: Quandu si diluce u pruduttu, per piacè cuntrolla u flussu di a Macchina dosatrice Automatica, per evità l'agglomerazione, a situazione di l'ochji di pesci è u bloccu in i pipeline.

3. Stirring deve esse più di 60 minuti cù 200-400 rotuli / min. Hè megliu cuntrollà a temperatura di l'acqua cum'è 20-30 , chì accelererà a dissoluzione. Ma per piacè assicuratevi chì a temperatura sia inferiore à 60 .

4. A causa di a larga gamma di ph chì stu pruduttu pò adattà, a dosa pò esse 0,1-10 ppm, pò esse regolata secondu a qualità di l'acqua.

 Cume aduprà u cloruru di polialuminiu: (applicabile à l'industria, stampa è tintura, acque reflue municipali, ecc.)

   1. Dissolve u produttu di cloruru di polialuminiu solidu cù l'acqua à un rapportu di 1:10, agite è utilizate.

  2. Sicondu a sfarente turbidità di l'acqua cruda, a dosa ottima pò esse determinata. Generalmente, quandu a turbidità di l'acqua cruda hè 100-500mg / L, a dosa hè 10-20kg per mila tunnellate.

  3. Quandu a turbidità di l'acqua cruda hè alta, a dosa pò esse aumentata in modo adeguatu; quandu a turbidità hè bassa, a dosa pò esse ridutta in modu adeguatu.

  4. U cloruru di polialuminiu è a poliacrilamide (anionica, cationica, non ionica) sò aduprati inseme per risultati megliu.


Tempu di posta: Nov-02-2020