Cume aduprà chimichi per u trattamentu di l'acqua 1

Cume aduprà chimichi per u trattamentu di l'acqua 1

Ora paghemu più attenzione à u trattamentu di l'acqua usata quandu a pulluzione di l'ambiente s'aggrava. I chimichi per u trattamentu di l'acqua sò ausiliari chì sò necessarii per l'attrezzatura di trattamentu di acque reflue. Queste chimiche sò diverse in effetti è in metudi. Quì introducemu i metudi d'usu nantu à diversi chimichi di trattamentu di l'acqua.

I.Poliacrilamide aduprendu u metudu: (Per l'industria, u tessile, e acque reflue municipali ecc.)

1.diluisce u pruduttu cum'è soluzione 0,1% -0,3%. Hè megliu aduprà acqua neutra senza sale quandu si diluce (cum'è l'acqua di u rubinetto)

2.Si prega di nutà: Quandu si diluce u pruduttu, per piacè cuntrolla u flussu di a Macchina dosatrice Automatica, per evità l'agglomerazione, a situazione di l'ochji di pesci è u bloccu in i pipeline.

3. Stirring deve esse più di 60 minuti cù 200-400 rotuli / min. Hè megliu cuntrollà a temperatura di l'acqua cum'è 20-30 ℃, chì accelererà a dissoluzione. Ma per piacè assicuratevi chì a temperatura sia inferiore a 60 ℃.

4. A causa di a larga gamma di ph chì stu pruduttu pò adattà, a dosa pò esse 0,1-10 ppm, pò esse regolata secondu a qualità di l'acqua.

Cume aduprà a nebbia di vernice coagulante: (Chimichi in particulare aduprati per u trattamentu di acque nere)

1. In l'operazione di pittura, generalmente aghjunghjite a nebbia di vernice coagulante A in a mattina, è poi spruzza vernice nurmalmente. Infine, aghjunghjite nebbia di vernice coagulante B una meza ora prima di sorte di u travagliu.

2. U puntu di dosificazione di a nebbia di vernice coagulante Un agente hè à l'entrata di l'acqua in circulazione, è u puntu di dosificazione di l'agente B hè à a surtita di l'acqua in circulazione.

3. Sicondu a quantità di vernice spray è a quantità di acqua in circulazione, aghjustate a quantità di vernice nebulosa coagulante A è B puntuale.

4. Misurazione di u valore PH di l'acqua in circulazione regolarmente duie volte à ghjornu per mantene lu trà 7.5-8.5, affinchì questu agente possa avè un bon effettu.

5. Quandu l'acqua di circulazione hè aduprata per un periudu di tempu, a conductività, u valore SS è u cuntenutu solidu suspesu di l'acqua in circulazione supera un certu valore, chì renderà questu agente difficiule da scioglie in l'acqua di circulazione è dunque influenzerà l'effettu di questu agente. Hè cunsigliatu di pulisce u cisterna d'acqua è rimpiazzà l'acqua in circulazione prima di aduprà. U tempu di cambiamentu d'acqua hè in relazione cù u tippu di vernice, a quantità di vernice, u clima è e condizioni specifiche di l'attrezzatura di rivestimentu, è deve esse messu in opera in cunfurmità cù e raccomandazioni di u tecnicu in situ.


Tempu di posta: Dic-10-2020