Agente di Rimozione di Zolfu
Descrizzione
Proprietà di u produttu:Polvere solida
Ingredienti principali:Thiobacillus, Pseudomonas, enzimi è nutrienti.
Campu d'applicazione
Adattu per u trattamentu di l'acque reflue industriali cum'è l'impianti di trattamentu di e acque reflue municipali, diverse acque reflue chimiche, acque reflue di coke, acque reflue petrolchimiche, acque reflue di stampa è tintura, percolatu di discarica è acque reflue alimentari.
Principali Benefici
1. L'agente di rimozione di zolfu hè una mistura di ceppi batterici appositamente selezziunati chì ponu esse aduprati in cundizioni microaerobiche, anossiche è anaerobiche. Pò supprimà l'odori di sulfuru d'idrogenu in i fanghi, u compostu è u trattamentu di l'acque reflue. In cundizioni di bassu ossigenu, pò migliurà e prestazioni di biodegradazione.
2. Durante u so prucessu di crescita, i batteri di rimozione di u zolfu utilizanu cumposti di zolfu solubili o dissolti per ottene energia. Puderanu ancu riduce u zolfu di alta valenza à zolfu di bassa valenza insolubile in acqua, chì forma un precipitatu è hè scaricatu cù u fangu, aumentendu efficacemente l'efficienza di rimozione di u zolfu è migliurendu l'efficienza di trattamentu di i sistemi di fognatura à alta carica.
3. I batteri di rimozione di u zolfu restauranu rapidamente i sistemi chì sperimentanu una bassa efficienza di trattamentu dopu l'esposizione à sustanzi tossichi o scosse di carica, migliurendu e prestazioni di sedimentazione di i fanghi è riducendu significativamente l'odore, a schiuma è a schiuma.
Usu è Dosaggio
Per l'acqua usata industriale, a dosa iniziale hè di 100-200 grammi per metru cubu (basatu annantu à u vulume di u serbatu biochimicu) secondu a qualità di l'acqua di u sistema biochimicu in entrata. Per i sistemi biochimichi migliorati chì sperimentanu scossa di sistema per via di fluttuazioni eccessive di l'influente, a dosa hè di 50-80 grammi per metru cubu (basatu annantu à u vulume di u serbatu biochimicu).
Per l'acqua residuale municipale, a dosa hè di 50-80 grammi per metru cubu (basatu annantu à u vulume di u serbatu biochimicu).
Durata di conservazione
12 mesi










