In fatti, avemu participatu à Shanghai IEexp - a 24a Esposizione Internaziunale Ambientale di a Cina.
L'indirizzu specificu hè Shanghai New International Expo Center Hall N2 Booth No. L51.2023.4.19-23 seremu quì, aspittendu a vostra presenza. Avemu ancu purtatu qualchi campioni quì, è i venditori prufessiunali risponderanu à i vostri prublemi di trattamentu di l'acque reflue in dettagliu è furnisceranu una seria di suluzioni.
Eccu u situ di l'eventu, venite à truvà ci!
E nostre esposizioni includenu principalmente i seguenti prudutti:
Flocculante decolorante à alta efficienza
U flocculante decolorante d'alta efficienza di a serie CW hè un polimeru organicu cationicu sviluppatu indipindentamente da a nostra sucietà chì integra varie funzioni cum'è a decolorazione, a flocculazione, a riduzione di COD è a riduzione di BOD. Cunnisciutu cum'è policondensatu di diciandiamide formaldeide. Hè principalmente adupratu per u trattamentu di l'acque reflue industriali cum'è tessili, stampa è tintura, fabricazione di carta, pigmentu, minera, inchiostru, macellazione, liscivia di discarica, ecc.
Poliacrilamide
U gruppu amide di a poliacrilamide pò avè affinità cù parechje sustanze, furmendu adsorbimentu
Legame à l'idrogenu, poliacrilamide di pesu moleculare relativamente altu in l'ione adsorbitu
Un ponte hè furmatu trà e particelle, si forma a flocculazione, è a sedimentazione di e particelle hè accelerata, cusì
ghjunghje à l'ubbiettivu ultimu di a separazione solidu-liquidu.
Principalmente adupratu per a disidratazione di i fanghi, a separazione solidu-liquidu è u lavaggio di u carbone, l'arricchimentu è u trattamentu di l'acque reflue di a fabricazione di carta. Pò esse adupratu per u trattamentu di l'acque reflue industriali è di l'acque reflue domestiche urbane. Pò esse adupratu in l'industria cartaria: migliurà a resistenza à seccu è à umitu di a carta, migliurà a velocità di ritenzione di fibre fini è riempitivi. Pò ancu esse adupratu cum'è additivu per i materiali di fangu per i campi petroliferi è a perforazione geologica.
cloruru di polialuminiu
U cloruru di polialuminiu hè un novu tipu di coagulante polimericu inorganicu d'alta efficienza. Per via di l'effettu ponte di l'ioni idrossidu è di a polimerizazione di l'anioni polivalenti, si produce l'agente di trattamentu di l'acqua polimerica inorganica cù un grande pesu moleculare è una carica elettrica elevata.
Hè largamente adupratu in a purificazione di l'acqua, u trattamentu di l'acqua usata, a fusione di precisione, a fabricazione di carta, l'industria ospedaliera è i prudutti chimichi di ogni ghjornu. U costu di pruduzzione di l'acqua hè da 20% à 80% più bassu chè altri flocculanti inorganici. Pò furmà rapidamente fiocculi, è u fiore d'allume hè grande è a velocità di sedimentazione hè rapida. L'intervallu di valori di pH adattatu hè largu (trà 5-9), è u valore di pH è l'alcalinità di l'acqua trattata calanu pocu. Flocculante speciale per u trattamentu di l'acqua di tailings.
A seria di prudutti pruduciuti da a nostra sucietà hà diversi pesi moleculari, chì ponu risponde à i bisogni di diverse applicazioni. U flocculante speciale per u trattamentu di l'acqua di residui hà una larga gamma di pesi moleculari, hè faciule da dissolve, cunveniente da aghjunghje è funziona efficacemente in una larga gamma di pH.
Flocculante di decolorazione per e acque reflue di coke
Attualmente, u metudu cunvinziunale di trattamentu di l'acqua di scaricu di coke adotta un trattamentu biochimicu, ma per via di a presenza di parechje sustanze organiche refrattarie, u COD, a cromaticità, i fenoli volatili, l'idrocarburi aromatichi policiclichi, u cianuru, u petroliu, u cianuru tutale, l'azotu tutale, l'azotu ammoniacale, ecc. Di solitu ùn pò micca risponde à i standard naziunali di emissione, dunque in u trattamentu avanzatu dopu à u metudu biochimicu, duvemu fucalizza nantu à a rimuzione di i gruppi refrattarii, è l'effettu di rimuzione ùn hè spessu micca ottenutu da i flocculanti ordinarii. U flocculante di decolorazione utilizatu apposta per l'acqua di scaricu di coke pò ottene risultati ideali quandu hè utilizatu in cumbinazione cù u carbone attivatu.
Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2023