Prima discrivimu un esperimentu di pressione osmotica: aduprate una membrana semi-permeable per separà duie suluzioni di sali di cuncentrazione diffirenti. E molécule d'acqua di a suluzione di sali di cuncentrazione bassa passeranu per a membrana semi-permeable in a suluzione di sali di alta cuncentrazione, è e molécule d'acqua di a suluzione di sali di alta cuncentrazione passanu ancu per a membrana semi-permeable in a suluzione di sali di bassa cuncentrazione, ma u numeru hè più chjucu, cusì u livellu di liquidu nantu à u latu di a suluzione di alta cuncentrazione aumenterà. Quandu a diffarenza di l'altitudine di i livelli di u liquidu in i dui lati produce abbastanza pressione per impediscenu chì l'acqua scorri di novu, l'osmosi si ferma. À questu tempu, a pressione generata da a diffarenza di l'altezza di i livelli di liquidu in i dui lati hè a pressione osmotica. In generale, più altu hè a cuncentrazione di sali, più grande hè a pressione osmotica.
A situazione di i microorganismi in suluzioni d'acqua salata hè simile à l'esperimentu di pressione osmotica. A struttura di l'unità di i microorganismi hè e cellule, è u muru di a cellula hè equivalente à una membrana semi-permeable. Quandu a cuncentrazione di ioni di cloruri hè menu o uguale à 2000mg/L, a pressione osmotica chì u muru di a cellula pò sustene hè 0,5-1,0 atmosfere. Ancu s'è u muru di a cellula è a membrana citoplasmica anu una certa durezza è elasticità, a pressione osmotica chì u muru di a cellula pò sustene ùn serà micca più grande di 5-6 atmosfere. Tuttavia, quandu a cuncentrazione di ioni di cloruri in a suluzione aquosa hè sopra à 5000mg/L, a pressione osmotica cresce à circa 10-30 atmosfere. Sottu una pressione osmotica cusì alta, una grande quantità di molécule d'acqua in u microorganismu penetreranu in a suluzione extracorporea, pruvucannu a desidratazione cellulare è a plasmolisi, è in i casi severi, u microorganismu morirà. In a vita di ogni ghjornu, a ghjente usa u salinu (clorur di sodiu) per pickle vegetali è pesci, sterilizà è priservà l'alimentariu, chì hè l'applicazione di stu principiu.
I dati di l'esperienza di l'ingegneria mostranu chì quandu a cuncentrazione di ioni di cloruri in l'acqua di l'acqua hè più grande di 2000mg / L, l'attività di i microorganismi serà impedita è a tarifa di rimozione di COD calarà significativamente; Quandu a cuncentrazione di ioni di cloruri in l'acqua residuale hè più grande di 8000mg / L, pruvucarà u voluminu di fangu per espansione, una grande quantità di scuma appariscerà nantu à a superficia di l'acqua, è i microorganismi moriranu unu dopu l'altru.
In ogni casu, dopu a domesticazione longu, i microorganismi s'adattanu gradualmente à u crescente è ripruduzzione in acqua salata d'alta cuncentrazione. Attualmente, certi pirsuni anu microorganismi domesticati chì ponu adattà à a concentrazione di ioni di cloruru o sulfate sopra 10000mg/L. In ogni casu, u principiu di a prissioni osmotica ci dice chì a cuncentrazione di u salinu di u fluidu di u celu di i microorganisimi chì anu adattatu à u crescente è a ripruduce in l'acqua salata d'alta cuncentrazione hè assai alta. Quandu a cuncentrazione di u salinu in l'acqua di l'acqua hè bassu o assai bassu, un gran numaru di molécule d'acqua in l'acqua di l'acqua penetreranu in i microrganismi, facendu chì e cellule microbiche s'inflate, è in i casi severi, rupture è mori. Per quessa, i microorganismi chì sò stati domesticati per un bellu pezzu è ponu adattate gradualmente à u crescente è ripruduzzione in l'acqua salata d'alta cuncintrazione necessitanu chì a cuncentrazione di u salinu in l'influente biochimicu hè sempre tenutu à un livellu abbastanza altu, è ùn pò micca fluttuà, altrimenti i microorganismi murenu in grande quantità.
Tempu di Postu: Feb-28-2025