Decolorante per l'acque reflue: cumu sceglie u cumpagnu di pulizia ghjustu per e vostre acque reflue

Quandu u risturatore, u sgiò Li, s'hè trovu di fronte à trè secchi d'acqua usata di culori diversi, forse ùn s'hè micca resu contu chì sceglie un decolorante per l'acqua usata hè cum'è sceglie un detergente per a lavanderia per diverse macchie - aduprà u pruduttu sbagliatu ùn solu spreca soldi, ma puderia ancu purtà à una visita da ispettori ambientali. Questu articulu vi purterà in u microcosmu di i decoloranti per l'acqua usata è rivelerà e regule d'oru per ghjudicà a qualità.

 

Cinque Dimensioni diDecolorante di l'acque reflue

Valutazione di a qualità:

 

1. Tassa di rimuzione di u culore

Un agente decolorante di l'acqua di alta qualità deve esse cum'è una polvere detergente forte, chì rompe rapidamente i pigmenti ostinati. I testi comparativi in ​​una fabbrica tessile anu dimustratu chì i prudutti qualificati puderanu riduce u culore di l'acqua di scaricu da 200 volte à menu di 10 volte, mentre chì i prudutti inferiori spessu u riducenu solu à circa 50 volte. Un metudu simplice per l'identificazione: gocciolà una piccula quantità di l'agente in l'acqua di scaricu culurata. Se si verifica una stratificazione o flocculazione evidente in 5 minuti, l'ingredientu attivu hè efficace.

 

2. Test di cumpatibilità

U pH è l'alcalinità sò assassini nascosti. L'acqua di scaricu acida, cumunemente aduprata in e fabbriche di pelle, richiede un decolorante resistente à l'acidu, mentre chì l'acqua di scaricu alcalina di l'impianti di stampa è tintura richiede un pruduttu cumpatibile cù l'alcalini. Si cunsiglia una prova pilotu: aghjustà u pH di l'acqua di scaricu à 6-8 per osservà a stabilità di l'efficacia di u decolorante.

 

3. Sicurezza Residua

Certi agenti decoloranti à pocu costu cuntenenu ioni di metalli pesanti, chì ponu causà una contaminazione secundaria dopu u trattamentu. I prudutti di bona reputazione furnisceranu un rapportu di prova SGS, fucalizendu nantu à l'ioni metallichi residui cum'è l'aluminiu è u ferru. Un metudu di prova simplice: osservà l'acqua trattata cù una tazza trasparente. S'ella ferma torbida o cuntene materia in sospensione per un periodu prolongatu, ponu esse presenti impurità residue.

 

4. Efficacia in termini di costi

Quandu si calcula u costu per tonnellata di trattamentu di l'acqua, cunsiderate u prezzu unitariu di a WDA, u dosaggio è i costi di trattamentu di i fanghi. Un studiu di casu in una fabbrica alimentaria mostra chì, ancu s'è l'Agente A avia un prezzu unitariu 30% più bassu, u costu reale era 15% più altu chè quellu di l'Agente B per via di u dosaggio più grande è di u vulume di fanghi più altu.

 

5. Rispettu di l'ambiente

A biodegradabilità hè a tendenza futura. I novi decoloranti di l'acque residue à basa di enzimi ponu decompone si in l'ambiente naturale, mentre chì l'agenti chimichi tradiziunali ponu furmà intermedi difficiuli da degradà. Una valutazione preliminare pò esse fatta osservendu se l'imballu di u decolorante indica ch'ellu hè biodegradabile.

 

Guida pratica per sceglie un decolorante per l'acque reflue:

 

1. Acque di scaricu di catering

Preferibilmente, un cumpostudecolorantehè cunsigliatu, equilibrendu a rimuzione di u grassu è a degradazione di u culore. Una catena di ristoranti hot pot hà utilizatu un decolorante cationicu chì cuntene un demulsionante, risultendu in acque residuali più chjare è una riduzione di 60% di a frequenza di pulizia di i trappole di grassu.

 

2. Acque di scaricu di stampa è tintura

Hè necessariu un agente ossidante forte. I decoloranti à basa di diossidu di cloru sò particularmente efficaci per i coloranti azoici, cù una fabbrica di stampa è tintura chì aumenta u so tassu di rimozione di culore da 75% à 97%. Tuttavia, ci vole à fà attenzione à cuntrullà u tempu di reazione è evità a furmazione di sottoprodotti.

 

3. Acque di scaricu di pelle 

I decoloranti di sali d'ammoniu quaternari sò cunsigliati, postu chì a so struttura moleculare pò catturà simultaneamente i sulfidi è i sali di cromu. Dopu avè aduttatu u policondensatu di diciandiamide-formaldeide, una cunceria ùn hà micca solu ottenutu standard di culore, ma hà ancu vistu un aumentu simultaneu di i tassi di rimozione di metalli pesanti.

 

 

Quandu si sceglie un decolorante per acque reflue, duvemu esse attenti à l'affermazioni di efficacia universale. Ogni pruduttu chì pretende esse efficace per tutti i trattamenti di l'acque reflue hè discutibile, postu chì a so vera efficacia hè spessu significativamente ridutta. Inoltre, hè impurtante dà priorità à i testi in situ di i decoloranti per acque reflue. L'efficacia di i decoloranti hè influenzata da e fluttuazioni di a qualità di l'acqua, dunque hè cruciale dumandà à i fornitori di furnisce servizii di test in situ. Duvemu ancu dà priorità à i partenariati à longu andà è sceglie i pruduttori di decoloranti per acque reflue chì offrenu servizii di aghjurnamentu tecnicu, chì li permettenu di adattà e so formulazioni à misura chì i standard di emissione aumentanu.


Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2025