I flocculanti di poliacrilamide sò assai efficaci in a disidratazione di i fanghi è a sedimentazione di e acque reflue. Certi clienti signalanu chì u pam di poliacrilamide utilizatu in a disidratazione di i fanghi scontra tali è altri prublemi. Oghje, analizeraghju parechji prublemi cumuni per tutti. :
1. L'effettu di flocculazione di a poliacrilamide ùn hè micca bonu, è chì hè a ragione per a quale ùn pò micca esse pressata in u fangu ? Sè l'effettu di flocculazione ùn hè micca bonu, duvemu prima eliminà i prublemi di qualità di u pruduttu flocculante stessu, se a poliacrilamide cationica risponde à u standard di pesu moleculare ionicu, è l'effettu di disidratazione di u fangu di u pruduttu chì ùn risponde micca à u standard ùn hè sicuramente micca bonu. In questu casu, rimpiazzà u PAM cù un livellu di ioni adattatu pò risolve u prublema.
2. Chì devu fà s'è a quantità di poliacrilamide hè troppu grande ?
Una grande quantità significa chì u cuntenutu di l'indice di u pruduttu ùn hè micca abbastanza, è ci hè una differenza trà l'indici necessarii per a poliacrilamide è a flocculazione di i fanghi. In questu mumentu, avete bisognu di selezziunà di novu u tipu, selezziunà u mudellu PAM adattatu è a quantità aghjunta da pruvà, è ottene un usu più ecunomicu. costu. In generale, hè cunsigliatu chì a cuncentrazione dissolta di poliacrilamide sia da un millesimu à dui millesimi, è una piccula selezzione di prova hè realizata secondu sta cuncentrazione, è i risultati ottenuti sò più ragiunevuli.
3.Chì devu fà se a viscosità di u fangu dopu avè adupratu a poliacrilamide in a disidratazione di u fangu hè alta?
Sta situazione hè duvuta à l'aghjunta eccessiva di poliacrilamide o à u pruduttu è à i fanghi impropri. Sè a viscosità di i fanghi diminuisce dopu avè riduttu a quantità aghjunta, allora hè un prublema di a quantità aghjunta. Sè a quantità aghjunta hè ridutta, l'effettu ùn hè micca ottenutu è i fanghi ùn ponu esse pressati, allora hè un prublema di selezzione di u pruduttu.
4. A poliacrilamide hè aghjunta à u fangu, è u cuntenutu d'acqua di a torta di fangu successiva hè troppu altu, chì devu fà se a torta di fangu ùn hè micca abbastanza secca?
In questu casu, verificate prima l'equipaggiu di disidratazione. A macchina à cinta deve verificà se l'allungamentu di u tela filtrante hè insufficiente, a permeabilità à l'acqua di u tela filtrante è se u tela filtrante deve esse rimpiazzatu; a pressa di filtru à piastra è quadru deve verificà se u tempu di pressione di u filtru hè sufficiente, se a pressione di u filtru hè adatta; a centrifuga deve verificà se a selezzione di l'agente disidratante hè adatta. L'equipaggiu di disidratazione à vite impilata è decanter si concentra nantu à verificà se u pesu moleculare di a poliacrilamide hè troppu altu, è i prudutti cù una viscosità troppu alta ùn sò micca favurevuli à a pressa di u fangu!
Ci sò sempre parechji prublemi cumuni di poliacrilamide in a disidratazione di i fanghi. I prublemi è e suluzioni più cumuni sò riassunti in un gran numeru di debugging in situ. Sè avete dumande nantu à a pressatura o a sedimentazione di i fanghi di poliacrilamide cationica, pudete mandà un email à noi, discutemu l'usu di poliacrilamide in a disidratazione di i fanghi!
Ristampatu da l'uriginale Qingyuan Wan Muchun.
Data di publicazione: 20 ottobre 2021