Rimozione di ioni di metalli pesanti da l'acqua è da l'acqua usata

I metalli pisanti sò un gruppu d'elementi traccia chì includenu metalli è metalloidi cum'è l'arsenicu, u cadmiu, u cromu, u cobaltu, u rame, u ferru, u piombu, u manganese, u mercuriu, u nichelu, u stagnu è u zincu. L'ioni metallichi sò cunnisciuti per contaminà u terrenu, l'atmosfera è i sistemi idrici è sò tossichi ancu à cuncentrazioni assai basse.

Eliminazione di ioni di metalli pesanti da l'acqua è da l'acqua di scaricu (2)

Ci sò duie fonti principali di metalli pesanti in l'acqua, e fonti naturali è e fonti antropogeniche. E fonti naturali includenu l'attività vulcanica, l'erosione di u terrenu, l'attività biologica è l'alterazione di e rocce è di i minerali, mentre chì e fonti antropogeniche includenu discariche, combustione di carburante, scorrimentu stradale, fognature, attività agricule, attività minerarie è inquinanti industriali cum'è e tinture tessili. I metalli pesanti sò classificati cum'è tossichi è cancerogeni, sò capaci di accumulassi in i tessuti è di causà malatie è disordini.

L'eliminazione di l'ioni di metalli pesanti da l'acqua di scaricu hè essenziale per a pulizia di l'ambiente è a salute umana. Ci sò diversi metudi segnalati dedicati à l'eliminazione di l'ioni di metalli pesanti da diverse fonti di acqua di scaricu. Quessi metudi ponu esse classificati in trattamenti basati nantu à l'adsorbimentu, a membrana, chimichi, elettro è fotocatalitici.

A nostra sucietà pò furnisceAgente di Rimozione di Metalli PesantiL'agente di rimuzione di metalli pesanti CW-15 hè un catturante di metalli pesanti micca tossicu è rispettuosu di l'ambiente. Questa sustanza chimica puderia furmà un cumpostu stabile cù a maiò parte di l'ioni metallichi monovalenti è bivalenti in l'acqua usata, cum'è: Fe2+, Ni2+, Pb2+, Cu2+, Ag+, Zn2+, Cd2+, Hg2+, Ti+ è Cr3+, dopu ghjunghje à u scopu di rimuovere i metalli pesanti da l'acqua. Dopu u trattamentu, a precipitazione ùn pò esse dissolta da a pioggia, ùn ci hè micca prublemi d'inquinamentu secundariu.

I vantaghji sò i seguenti:

1. Alta sicurezza. Micca tossicu, senza cattivu odore, senza materiale tossicu pruduttu dopu u trattamentu.

Eliminazione di ioni di metalli pesanti da l'acqua è da l'acqua di scaricu (1)

2. Bon effettu di rimuzione. Pò esse adupratu in una larga gamma di pH, pò esse adupratu in acque reflue acide o alcaline. Quandu l'ioni metallichi coesistenu, ponu esse eliminati à u listessu tempu. Quandu l'ioni di metalli pesanti sò in forma di sali cumplessi (EDTA, tetramina ecc.) chì ùn ponu esse eliminati cumpletamente cù u metudu di precipitazione di l'idrossidu, stu pruduttu pò ancu eliminallu. Quandu sedimenta u metallu pesante, ùn serà micca facilmente ostruitu da i sali coesistenti in l'acqua reflua.

3. Bon effettu di flocculazione. Separazione solidu-liquidu faciule.

4. I sedimenti di metalli pesanti sò stabili, ancu à 200-250 ℃ o acidu diluitu.

5. Metudu di trasfurmazione simplice, disidratazione faciule di i fanghi.

Sè vo site interessatu à i nostri prudutti, benvenuti à cunsultàVi servemu sempre durante a Festa di Primavera.


Data di publicazione: 18 di ghjennaghju di u 2023