U cloruru di polialuminiu hè un purificatore d'acqua à alta efficienza, chì pò sterilizà, deodorizà, decolorà, ecc. Per via di e so caratteristiche è vantaghji eccezziunali è di a so larga gamma d'applicazione, a dosa pò esse ridutta di più di u 30% paragunata à i purificatori d'acqua tradiziunali, è u costu pò esse risparmiatu di più di u 40%. Hè diventatu un eccellente purificatore d'acqua ricunnisciutu in casa è à l'esteru. Inoltre, u cloruru di polialuminiu pò ancu esse adupratu per purificà acqua di qualità speciale cum'è l'acqua potabile è l'acqua di rubinettu, cum'è a rimozione di u ferru, a rimozione di u cadmiu, a rimozione di u fluoru, a rimozione di inquinanti radioattivi è a rimozione di macchie d'oliu.
Caratteristiche di u PAC (Poly Aluminium Chloride):
U cloruru di polialuminiu hè trà ALCL3 è ALNCL6-NLm] induve m rapprisenta u gradu di polimerizazione è n rapprisenta u gradu di neutralità di u pruduttu PAC. U cloruru di polialuminiu abbreviatu cum'è PAC hè di solitu chjamatu ancu cloruru di polialuminiu o coagulante, ecc. U culore hè giallu o giallu chjaru, marrone scuru, grisgiu scuru solidu resinosu. U pruduttu hà forti proprietà di adsorbimentu di ponte, è durante u prucessu di idrolisi, si verificanu prucessi fisichi è chimichi cum'è a coagulazione, l'adsorbimentu è a precipitazione.
Applicazione di PAC (Poly Aluminium Chloride):
U cloruru di polialuminiu hè principalmente adupratu per l'approvvigionamentu d'acqua urbana è a purificazione di u drenaggiu: acqua di fiume, acqua di riservoriu, acqua sotterranea; purificazione di l'approvvigionamentu d'acqua industriale, trattamentu di e acque reflue urbane, recuperu di sustanzi utili in acque reflue industriali è residui di rifiuti, prumuzione di a sedimentazione di carbone pulverizatu in acque reflue di lavaggio di carbone, fabricazione di amidu Riciclaggio di amidu; u cloruru di polialuminiu pò purificà diverse acque reflue industriali, cume: acque reflue di stampa è tintura, acque reflue di pelle, acque reflue chì cuntenenu fluoru, acque reflue di metalli pesanti, acque reflue chì cuntenenu oliu, acque reflue di fabricazione di carta, acque reflue di lavaggio di carbone, acque reflue minerarie, acque reflue di birra, acque reflue metallurgiche, acque reflue di trasfurmazione di carne, ecc.; Cloruru di polialuminiu per u trattamentu di e acque reflue: dimensionamentu di a fabricazione di carta, raffinazione di u zuccheru, stampaggio di colata, prevenzione di e rughe di i tessuti, vettore di catalizzatore, cementu di raffinazione farmaceutica à presa rapida, materie prime cosmetiche.
L'indice di qualità di PAC (cloruru di polialuminiu)
Quali sò i trè indicatori di qualità più impurtanti di u PAC (cloruru di polialuminiu)? A salinità, u valore di pH è u cuntenutu d'alumina chì determinanu a qualità di u cloruru di polialuminiu sò i trè indicatori di qualità più impurtanti di u cloruru di polialuminiu.
1. Salinità.
U gradu d'idrossilazione o alcalinizazione di una certa forma in PAC (cloruru di polialuminiu) hè chjamatu gradu di basicità o alcalinità. Hè generalmente espressu da u rapportu molare di l'idrossidu d'aluminiu B = [OH] / [Al] percentuale. A salinità hè unu di l'indicatori più impurtanti di u cloruru di polialuminiu, chì hè strettamente ligatu à l'effettu di flocculazione. Più alta hè a cuncentrazione d'acqua cruda è più alta hè a salinità, megliu hè l'effettu di flocculazione. Per riassume, in l'intervallu di turbidità di l'acqua cruda di 86 ~ 10000 mg / L, a salinità ottima di u cloruru di polialuminiu hè 409 ~ 853, è parechje altre caratteristiche di u cloruru di polialuminiu sò ligate à a salinità.
2. Valore di u pH.
U pH di a suluzione di PAC (cloruru di polialuminiu) hè ancu un indicatore impurtante. Rapprisenta a quantità di OH- in u statu liberu in suluzione. U valore di pH di u cloruru di polialuminiu generalmente aumenta cù l'aumentu di a basicità, ma per i liquidi cù cumpusizioni diverse, ùn ci hè micca una relazione currispundente trà u valore di pH è a basicità. I liquidi cù a listessa cuncentrazione di salinità anu valori di pH diversi quandu a cuncentrazione hè diversa.
3. Cuntenutu d'alumina.
U cuntenutu d'alumina in u PAC (cloruru di polialuminiu) hè una misura di i cumpunenti efficaci di u pruduttu, chì hà una certa relazione cù a densità relativa di a suluzione. In generale, più grande hè a densità relativa, più altu hè u cuntenutu d'alumina. A viscosità di u cloruru di polialuminiu hè ligata à u cuntenutu d'alumina, è a viscosità aumenta cù l'aumentu di u cuntenutu d'alumina. In e stesse cundizioni è a stessa cuncentrazione d'alumina, a viscosità di u cloruru di polialuminiu hè più bassa di quella di u sulfatu d'aluminiu, chì hè più favurevule à u trasportu è à l'usu.
Estrattu da Baidu
Data di publicazione: 13 di ghjennaghju di u 2022