Agente di purificazione di l'acqua BAF@

Agente di purificazione di l'acqua BAF@

L'agente di purificazione di l'acqua BAF@ hè largamente utilizatu in tutti i tipi di sistemi biochimichi di l'acqua usata, prughjetti di acquacoltura è cusì.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

Stu pruduttu hè fattu da batteri di zolfu, batteri nitrificanti, batteri ammonificanti, azotobacter, batteri polifosfati, batteri di urea, ecc. Hè una esistenza multispecifica di organismi cumpresi batteri anaerobici, batteri facultativi, batteri aerobici, ecc. U pruduttu serà pruduttu secondu i vostri bisogni. Cù a biotecnologia avanzata, i microorganismi aerobici è i microorganismi anaerobici sò cultivati ​​secondu una certa proporzione. Durante stu prucessu, producenu sustanzi è materiali utili è vivenu inseme per ghjunghje à una cumunità microbica di batteri. I batteri s'aiutanu l'un l'altru è ponu massimizà i benefici. Ùn hè micca a semplice cumbinazione "1+1". Cù a biotecnologia avanzata, i prudutti diventeranu una cumunità batterica urdinata è efficace.

Caratteristica di u produttu

L'aghjunghje di l'agente di purificazione di l'acqua BAF@ à u prucessu di trattamentu di l'acque reflue pò migliurà a velocità di trattamentu di l'acque reflue è riduce u costu di trattamentu, indipendentemente da u cambiamentu di tecnulugia di trasfurmazione. Hè una batteria di purificazione di l'acqua rispettosa di l'ambiente è efficiente.

Stu pruduttu pò decompone rapidamente a materia urganica in acqua è trasfurmalla in diossidu di carbonu è acqua innocui è micca tossichi, ciò chì pò migliurà a velocità di rimuzione di inquinanti urganici in l'impianto di trattamentu di l'acque reflue domestiche. Pò evità efficacemente l'inquinamentu secundariu, riduce a quantità di acque reflue, migliurà a qualità di l'acque reflue. Stu pruduttu pò liberà l'azotu ammoniacale è i nitriti in u gasu azotu innocu da u corpu d'acqua, riduce l'emissione di odori, inibisce a crescita di batteri di deterioramentu, riduce a pruduzzione di biogas, ammonia è sulfuru d'idrogenu, è riduce l'inquinamentu atmosfericu.

I batteri cumplessi ponu accurtà u tempu di addomesticazione di i fanghi attivati ​​è u tempu di film è accelerà l'iniziu di u sistema di trattamentu di l'acque reflue.

Pò riduce a quantità d'aerazione, migliurà l'utilizazione di l'ossigenu, riduce assai u rapportu gas-acqua, riduce l'aerazione, risparmiendu u costu di cunsumu d'energia di u trattamentu di l'acque reflue, pò riduce u tempu di residenza di l'acque reflue è migliurà a capacità generale di trasfurmazione. U pruduttu hà un bon effettu di flocculazione è decolorazione, pò riduce a dosa di flocculanti è agenti sbiancanti. Pò riduce a quantità di fanghi generati, risparmià i costi di trattamentu di i fanghi, mentre migliora l'utilizazione di a capacità di u sistema di trasfurmazione.

Applicazioni

Altre-industrie-industria-farmaceutica1-300x200

1. Impianto di trattamentu di l'acque reflue urbane

2. Purificazione di l'acqua di a zona d'acquacoltura

3. Piscina, piscina termale, acquariu

4. Acqua superficiale di u lavu è piscina di u paisaghju di u lavu artificiale

Specificazione

1.pH: A gamma media trà 5,5-9,5, trà 6,6-7,4 hè a crescita più rapida.

2. Temperatura: pò esse efficace trà 10 ℃ è 60 ℃. Una temperatura superiore à 60 ℃ porta à a morte di i batteri. Quandu a temperatura hè inferiore à 10 ℃, i batteri ùn morenu micca, ma a crescita hè limitata à e cellule. A temperatura più adatta hè 20-32 ℃.

3. Ossigenu dissoltu: In u serbatu di aerazione di u trattamentu di l'acqua usata, l'ossigenu dissoltu hè almenu 2 mg / L. I batteri funzioneranu bè 5-7 volte in abbastanza ossigenu.In u prucessu di restaurazione di u terrenu, hà bisognu di una nutrizione o di una ventilazione adatta di u terrenu scioltu.

4. Oligoelementi: i batteri pruprietarii racein a so crescita averanu bisognu di assai elementi, cum'è potassiu, ferru, calciu, zolfu, magnesiu, ecc., di solitu in u terrenu è l'acqua cuntenenu abbastanza di questi elementi.

5. Salinità: Hè applicabile in acqua di mare è acqua dolce, a tolleranza massima di 40 ‰ di salinità.

6. Resistenza à u velenu: Pò resiste efficacemente à a tossicità di e sostanze chimiche, cumprese u cloruru, u cianuru è i metalli pesanti, ecc.

Metudu applicabile

In pratica, dipende da u prucessu di trattamentu di l'acque residuali, dunque in certe circustanze, pudete aduprà tecnulugia biomigliorata:

1. Quandu u sistema principia a debugging (Cultivazione di organismi domesticati)

2. Quandu u sistema hè affettatu da l'impattu di a carica inquinante durante l'operazione, risultendu in una diminuzione di a capacità generale di u sistema, ùn pò micca esse stabile per trattà l'acqua residuale;

3. Quandu u sistema smette di funziunà (di solitu micca più di 72 ore) è dopu si riparte;

4. Quandu u sistema smette di funziunà in l'invernu è dopu principia a debugging in primavera;

5. Quandu l'effettu di trattamentu di u sistema diminuisce per via di un grande cambiamentu di inquinamentu.

Istruzzioni

Per u trattamentu di u fiume: A quantità di dosaggio hè 8-10 g/m3

Per u trattamentu di l'acque reflue industriali: A quantità di dosaggio hè 50-100 g / m3


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu